Odbiór nowego samochodu z salonu

Pomoc w odbiorze nowego samochodu z salonu, dlaczego warto?

Zakup nowego auta to wyjątkowy moment – często spełnienie marzeń i efekt wielu miesięcy przygotowań. Wydawałoby się, że nowy samochód prosto z salonu zawsze jest w stanie idealnym. Niestety, praktyka pokazuje coś innego. Nawet świeżo odebrany pojazd może mieć wady lub usterki, które zostały ukryte przez dealera. Lepiej wychwycić je przed podpisaniem protokołu odbioru.

1. Nowe nie zawsze znaczy bezbłędne

Samochód, zanim trafi do salonu, przechodzi długą drogę:

transport z fabryki, często przez kilka krajów w tym transport morski

rozładunek, magazynowanie

przygotowanie przez dealera

Na każdym etapie może się coś wydarzyć - mogą pojawić się zarysowania, wgniecenia, zabrudzenia lub uszkodzenia elementów wnętrza.

2. Ukryte wady fabryczne

Produkcja masowa zawsze wiąże się z ryzykiem błędów:

niedokładny montaż

problemy z elektroniką

nierówne spasowanie elementów

wadliwe szyby czy lakier

Takie usterki często nie są widoczne na pierwszy rzut oka, ale weryfikując dokładnie pojazd przed odbiorem, jesteśmy w stanie je wychwycić i zgłosić sprzedawcy.

3. Niezgodność pojazdu z zamówieniem

Zdarza się tak, że skonfigurowany przez Ciebie samochód przyjeżdża bez zamówionego wyposażenia lub z zamienionym na inne – należy to zweryfikować przed podpisaniem protokołu odbioru.

4. Silniejsza pozycja wobec dealera

Jeśli usterki zostaną wykryte przed podpisaniem odbioru, dealer ma obowiązek je usunąć, zanim samochód zostanie przekazany klientowi. W przeciwnym razie to Ty będziesz musiał tracić czas na reklamacje i wizyty w serwisie.

5. Weryfikacja dokumentów i numeru VIN, gwarancja

Po naszej stronie jest również weryfikacja zgodności numeru VIN z dowodem rejestracyjnym pojazdu. Mało kto wie, że gwarancja zaczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru. Chronimy Cię przed przedwczesnym uruchomieniem gwarancji w przypadku, gdy pojazdu nie odbieramy i czekamy na usunięcie wykrytych usterek.

Nic nie psuje radości z nowego auta bardziej niż odkrycie wad już po odebraniu pojazdu. Dokładna kontrola pozwala odebrać samochód w pełni sprawny i cieszyć się nim.

Co można wykryć podczas odbioru auta?

niedoskonałości i naprawy lakieru i karoserii

uszkodzenia/zużycie opon, felg i hamulców

źle spasowane elementy wnętrza i uszkodzenia

braki w płynach ustrojowych: olej, płyn hamulcowy, chłodniczy

stan podwozia, jego uszkodzenia, kompletność osłon

niezgodności w dokumentach

Dlaczego warto?

Unikasz rozczarowania

Nie chcesz odkryć zarysowań czy usterek dopiero po kilku dniach jazdy.

Oszczędzasz czas i nerwy

Naprawy gwarancyjne potrafią trwać tygodniami.

Masz pewność jakości

Sprawdzony samochód to komfort, bezpieczeństwo i pełna satysfakcja.

Zyskujesz przewagę

Jeśli coś jest nie tak, dealer musi usunąć usterki jeszcze przed wydaniem auta.

Negocjujemy z dealerem

Pakiet serwisowy, akcesoria, obniżka ceny w przypadku wykrycia rażących nieprawidłowości.

Cena

Odbiór nowego pojazdu kosztuje od 450 zł w zależności od lokalizacji pojazdu. W celu poznania precyzyjnej wyceny zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza:

Zleć bezpłatną wycenę odbioru nowego pojazdu z salonu
marka pojazdu
model
rocznik
adres salonu
imię i nazwisko
e-mail
nr telefonu

Klikając "Wyślij" wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji handlowej o produktach i usługach oferowanych przez firmę Moto Inspektor zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną zgodnie z Polityką Prywatności.

Formularz wysłany.

Odpowiedź dostaniesz na maila. Odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Coś poszło nie tak

Umowa kupna-sprzedaży wzór 2025

Polityka Prywatności i Regulamin
Wszelkie prawa zastrzażone 2025 © Moto Inspektor